Proceduri pentru instituții
Centrul de zi are ca misiune prevenirea abandonului şi
a instituţionalizării copiilor, prin asigurarea, pe timpul zilei, a
unor activităţi de îngrijire, educaţie, recreere-socializare,
consiliere, dezvoltare a deprinderilor de viaţă independentă,
orientare şcolară şi profesională etc. pentru copii, cât şi a unor
activităţi de sprijin, consiliere, educare etc. pentru părinţi sau
reprezentanţii legali, precum şi pentru alte persoane care au în
îngrijire copii.
Serviciile oferite de Centrul de zi ”Jurjac” sunt
complementare demersurilor şi eforturilor propriei familii, aşa cum
decurg din obligaţiile şi responsabilităţile părinteşti, precum şi
serviciilor oferite de unităţile de învăţământ şi alţi furnizori de
servicii, corespunzător nevoilor individuale ale copilului în
contextul său socio-familial.
Scopul prezentei proceduri vizează accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informații de interes public, definite astfel prin lege și constituie unul dintre principiile fundamentale ale relațiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României şi cu documentele internaţionale ratificate de Parlamentul României.
Stabileşte modul în care se asigură comunicarea către autorităţile, instituţiile şi persoanele interesate a actelor emise de director, în condiţiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.
Procedura se realizează în special pentru o bună colaborare între cetăţeni şi instituţiile publice, pentru interesele instituţiei publice, ale cetăţenilor, ale salariaţilor instituţiei publice, etc.
Scopul prezentei proceduri vizează accesul liber
şi neîngrădit al persoanei la orice informații de interes public,
definite astfel prin lege și constituie unul dintre principiile
fundamentale ale relațiilor dintre persoane şi autorităţile publice,
în conformitate cu Constituţia României şi cu documentele
internaţionale ratificate de Parlamentul României.
Stabileşte modul în care se asigură comunicarea către autorităţile, instituţiile şi persoanele interesate a actelor emise de director, în condiţiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.
Procedura se realizează în special pentru o bună colaborare între cetăţeni şi instituţiile publice, pentru interesele instituţiei publice, ale cetăţenilor, ale salariaţilor instituţiei publice, etc.
Prezenta procedura descrie eliberarea acordului de amplasare echipamanete tehnice, instalatii, cabine, puncte de racord si/sau distributie aferente utilitatilor (apa-canal, electricitate, gaze, comunicatii).
-Cuantumul taxei este de 2,26 lei/mp/zi, conform HCL privind taxele si impozitele locale, anexa 8.
Indemnizația pentru creșterea copiilor până la 2 ani, respectiv 3 ani în cazul copilului cu handicap, este o formă de sprijin la care au dreptul persoanele care în ultimele 24 luni anterior nașterii copilului , au realizat timp de 12 luni venituri din salarii, venituei indempendente, venituri din activități agricole supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare, ori s-au aflat în una sau mai multe dintre situațiile denumite perioade asimilate. De acest drept poate beneficia oricare dintre părinții firești ai copilului, precum și persoana care a adoptat un copil, cu condiția să îndeplinească criteriile de eligibilitate.
Persoanele încadrate în gradul de handicap grav cu
asistent personal au dreptul să li se asigure angajarea unui
asistent personal plătit de către autoritățile publice locale,
pentru a facilita egalizarea de șanse, asigurarea unei vieți
autonome și favorizarea incluziunii sociale.
Instituții înrolate în portal
Un total de 124 de instituții ce furnizează servicii pentru cetățeni au s-au înregistrat în PDURo de la lansarea portalului.
Proceduri pentru cetățeni
Un total de 2173 de proceduri pentru cetățeni au au fost configurate în PDURo și pot fi accesate.
Solicitări transmise de către cetățeni
Un total de 12435 de solicitări au au fost transmise către PDURo de la lansarea portalului.
Utilizatori PDU - Cetățeni
Un total de 8926 de cetățeni au s-au înregistrat în PDURo de la lansarea portalului.
Spuneți-ne părerea dumneavoastră
Oferiți-ne opinia dumneavoastră despre conținutul acestei pagini. Puteți lăsa un comentariu despre ceea ce putem îmbunătăți. Nu veți primi un răspuns la comentariul dumneavoastră.
Folosiți formularul de contact pentru a clarifica îndoielile despre informațiile și serviciile disponibile pe acest portal.
Ajutați-ne să ne îmbunătățimi
