Catalog proceduri
Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
Prezenta procedura descrie modul în care Responsabilii
tehnici cu execuția pot solicita emiterea unui duplicat al
autorizatiei ori legitimației în cazul pierderii sau deteriorarii
acesteia. Emiterea duplicatului se face în termen de 30 de zile de la
data înregistrarii cererii sau de la data primirii eventualelor
completari sau clarificari necesare.
Prevederile
Procedurii privind autorizarea și exercitarea dreptului de
practică a responsabililor tehnici cu execuția lucrărilor de
construcții, aprobată prin Ordinul MDRAP nr. 1895/2016.
Certificatul de membru se acorda farmacistilor care, facand cerere expresa in acest sens, indeplinesc urmatoarele conditii: detin un titlu oficial de calificare in farmacie, nu se gasesc in vreunul din cazurile de nedemnitate sau incompatibilitate prevazute de lege, sunt apti din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei de farmacist, nu au intrerupt exercitarea profesiei pe o perioada mai mare de 5 ani sau au obtinut diploma de licenta in ultimii 5 ani, au achitat taxa de inscriere ( taxa se achita in contul colegiului teritorial RO13CECEGJ0137RON0124856 in valoare de 208 lei pentru persoanele care s-au inscris in termen de 1 AN de la absolvire si 235 de lei pentru restul persoanelor).
Prestaţiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată, reprezentând indemnizaţia şi/sau bugetul personal complementar pe luna în care a avut loc decesul, şi, după caz, prestaţiile sociale cuvenite şi neachitate până la deces se plătesc soţului supravieţuitor, copiilor, părinţilor sau, în lipsa acestora, celorlalţi moştenitori (pe baza testamentului, tutore/curator), în condiţiile dreptului comun, la solicitarea acestora. Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate, la agenţia teritorială pentru plăți și inspecție socială, de către moştenitor, în cadrul termenului general de prescripţie, pe baza documentului care atestă calitatea de moştenitor, precum şi, în situaţia în care sunt mai mulţi moştenitori, declaraţia pe propria răspundere că ceilalţi moştenitori nu solicită aceste sume.
Prestaţiile sociale rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată, reprezentând indemnizaţia şi/sau bugetul personal complementar pe luna în care a avut loc decesul, şi, după caz, prestaţiile sociale cuvenite şi neachitate până la deces se plătesc soţului supravieţuitor, copiilor, părinţilor sau, în lipsa acestora, celorlalţi moştenitori (pe baza testamentului, tutore/curator), în condiţiile dreptului comun, la solicitarea acestora. Sumele prevăzute mai sus pot fi solicitate, la agenţia teritorială pentru plăți și inspecție socială, de către moştenitor, în cadrul termenului general de prescripţie, pe baza documentului care atestă calitatea de moştenitor, precum şi, în situaţia în care sunt mai mulţi moştenitori, declaraţia pe propria răspundere că ceilalţi moştenitori nu solicită aceste sume.
Instituții înrolate în portal
Un total de 124 de instituții ce furnizează servicii pentru cetățeni au s-au înregistrat în PDURo de la lansarea portalului.
Proceduri pentru cetățeni
Un total de 2173 de proceduri pentru cetățeni au au fost configurate în PDURo și pot fi accesate.
Solicitări transmise de către cetățeni
Un total de 12435 de solicitări au au fost transmise către PDURo de la lansarea portalului.
Utilizatori PDU - Cetățeni
Un total de 8926 de cetățeni au s-au înregistrat în PDURo de la lansarea portalului.
Spuneți-ne părerea dumneavoastră
Oferiți-ne opinia dumneavoastră despre conținutul acestei pagini. Puteți lăsa un comentariu despre ceea ce putem îmbunătăți. Nu veți primi un răspuns la comentariul dumneavoastră.
Folosiți formularul de contact pentru a clarifica îndoielile despre informațiile și serviciile disponibile pe acest portal.
Ajutați-ne să ne îmbunătățimi
