roepas.ro

Proceduri pentru cetățeni


RecomandareCertificat de urbanism Autorizație construcție
Toate serviciile
Proceduri favorite
Persoană și Identitate
Familie
Educație și Cercetare
Finanțe și Taxe
Activități Profesionale
Automobile
Proprietate
Călătorie
FIltrează după:

Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Serviciile externe de prevenire și protecție pot să își desfășoare activitatea numai dacă sunt în posesia unui certificat de abilitare a serviciului extern de prevenire și protecție, denumit în continuare certificat de abilitare.
În cadrul fiecărui inspectorat teritorial de muncă, respectiv al municipiului București, prin ordin al ministrului muncii, familiei, protecției sociale și persoanelor vârstnice, s-a constituit o comisie de abilitare a serviciilor externe de prevenire și protecție și de avizare a documentațiilor cu caracter tehnic de informare și instruire în domeniul securității și sănătății în muncă.
În vederea abilitării, solicitantul trebuie să transmită comisiei de abilitare și avizare dosarul prevăzut la art.37 din HG nr. 1425/2006, prin poștă, cu confirmare de primire, sau să transmită documentele online prin PCUe, cu cel puțin 10 zile înainte de data întrunirii comisiei.
Persoanele fizice si juridice stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene sau al Spațiului Economic European care nu au fost supuse în aceste state unei proceduri similare celei de abilitare pot presta servicii de prevenire si protecție pe teritoriul României doar dacă sunt abilitate potrivit HG nr. 1425/2006.
Pentru solicitanții care îndeplinesc condițiile prevăzute de HG 1425/2006, certificatul de abilitare se eliberează în termen de 10 zile de la data întrunirii comisiei de abilitare și avizare.
Această procedură poate fi realizată şi online, prin accesarea de către solicitant a paginii de internet a inspectoratului teritorial de munca, pagină care poate fi găsită accesând site-ul https://www.inspectiamuncii.ro/contact.
Pentru transmiterea documentelor se va accesa secţiunea Angajator, subsecţiunea Certificate abilitare. Solicitantul se poate înregistra cu aceleaşi credenţiale (utilizator şi parolă) eliberate pentru transmiterea electronică a datelor din Revisal.

Acordarea unui abonament de parcare gratuit pentru persoanele cu handicap sau reprezentantii legali ai acestora.

Abonament parcare rezidențială pentru persoane fizice si juridice - altele decât unitățile de cazare și alimentație publică.

Taxa privind accesul autovehiculelor destinate transporturilor si a aprovizionarii cu marfuri, utilaje, transporturi agabaritice

- cu MTMA<=3.5 tone - 15 lei/zi sau 150 lei/luna;

- cu MTMA intre 3.5 si 5 tone - 26 lei/zi sau 263 lei/luna;

- cu MTMA intre 5 si 7.5 tone - 47 lei/zi sau 473 lei/luna;

- cu MTMA peste 7.5 tone - 58 lei/zi sau 578 lei/luna.

*MTMA - Masa Tehnic Maxima Admisibila





Scopul prezentei proceduri vizează accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informații de interes public, definite astfel prin lege și constituie unul dintre principiile fundamentale ale relațiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României şi cu documentele internaţionale ratificate de Parlamentul României.
Stabileşte modul în care se asigură comunicarea către autorităţile, instituţiile şi persoanele interesate a actelor emise de director, în condiţiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.
Procedura se realizează în special pentru o bună colaborare între cetăţeni şi instituţiile publice, pentru interesele instituţiei publice, ale cetăţenilor, ale salariaţilor instituţiei publice, etc.


Scopul prezentei proceduri vizează accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informații de interes public, definite astfel prin lege și constituie unul dintre principiile fundamentale ale relațiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României şi cu documentele internaţionale ratificate de Parlamentul României.

Stabileşte modul în care se asigură comunicarea către autorităţile, instituţiile şi persoanele interesate a actelor emise de director, în condiţiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.

Procedura se realizează în special pentru o bună colaborare între cetăţeni şi instituţiile publice, pentru interesele instituţiei publice, ale cetăţenilor, ale salariaţilor instituţiei publice, etc.


Procedura identifică demersurile şi condiţiile pentru accesul la stagiu in activitatea de audit financiar pentru persoanele fizice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 162/2017privind auditul statutar al situaţiilor financiare anuale şi al situaţiilor financiare anuale consolidate şi de modificare a unor acte normative si ale Ordinului Nr. 201/2019 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi desfăşurarea testului de verificare a cunoştinţelor pentru accesul la stagiu.

Organizarea testului de acces

Perioada de desfăşurare a testului de acces, calendarul desfăşurării activităţilor aferente, locaţia, tematica şi bibliografia de examen se publică pe site-ul propriu tematica şi bibliografia si orice alte informaţii referitoare la organizarea testului de acces, cu cel puţin 45 de zile înainte de data stabilită pentru susţinerea acestuia.

Cerinţele educaţionale pe care trebuie să le îndeplinească persoanele fizice pentru înscrierea la testul de acces la stagiu sunt cele stabilite prin Ordinul presedintelui ASPAAS nr. 89/2018

Conditiile si dosarul de înscriere la testul de acces la stagiu. Rezultatele testului de acces si rezultatele solutionarii contestatiilor sunt publicate pe site-ul ASPAAS.

In derularea procedurii poate rezulta necesitatea notificarii petentului cu privire la comunicarea unor inscrisuri valabile sau la conditii a caror respectare/indeplinire nu este confirmata prin inscrisurile depuse.

Acreditarea reprezentanților mass-media la nivelul spitalului se face pe baza aprobării comandantului SCMU Timișoara la solicitarea instituției de presă al cărei angajat este jurnalistul.
În vederea obținerii acreditării, instituția de presă va prezenta următoarele documente:
- Formularul de acreditare (Anexa )
- Fișa personală a jurnalistului/jurnaliștilor propuși pentru acreditare;
- Copie după cartea de identitate a jurnalistului;
- Declarație pe propria răspundere a jurnalistului;
- Copie după legitimația de presă;
- Motivația pentru care se solicită accesul în spital; (dacă motivul pentru care se solicită accesul este de a intervieva un pacient se vor menționa toate detaliile necesare în vederea obținerii acordului scris al pacientului; se va comunica jurnalistului acceptul/refuzul pacientului).
În baza acestor documente SCMU Timișoara va elibera acreditarea în termen de 2 zile lucrătoare.
Reprezentanții mass-media au obligația de a prezenta la punctul de control-acces în spital, următoarele documente:
- Cartea de identitate;
- Legitimația de serviciu;
Accesul reprezentanților mass-media în cadrul spitalului va fi permis după asumarea prin semnătură a regulilor privind comportamentul pe parcursul vizitei.



Prezenta procedură reglementează modalitatea de achitare transa conform deciziei de impunere pentru operatorii economici care isi desfasoara activitatea economica în Municipiul Constanța în cadrul Primăriei Municipiului Constanța.
Prezenta procedură reglementează modalitatea de achitare a tranșei conform deciziei de impunere - autorizație de funcționare pentru desfășurarea de activități cu caracter temporar în cadrul Primăriei Municipiului Constanța

Prezenta procedura descrie eliberarea acordului de amplasare echipamanete tehnice, instalatii, cabine, puncte de racord si/sau distributie aferente utilitatilor (apa-canal, electricitate, gaze, comunicatii).

-Cuantumul taxei este de 2,26 lei/mp/zi, conform HCL privind taxele si impozitele locale, anexa 8.

Obținerea acordului pentru comercializarea articole pirotehnice se face după obținerea autorizațiilor Inspectoratului Teritorial de Muncă și al Inspectoratului de Poliție județean.
În vederea obținerii acestui acord beneficiarul trebuie să se adreseze unei firme de proiectare din lista de societăți acreditate, disponibilă pentru consultare pe site-ul https://apaprod.ro/ la butonul https://apaprod.ro/societati-acreditate/
Pezentul Acord se emite în cazul solicitărilor de proiectare pentru branșamente apă/racorduri canalizare.
Documentele necesare pentru obținerea Acordului de Principiu pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com

În vederea obținerii acestui acord beneficiarul trebuie să se adreseze unei firme de proiectare din lista de societăți acreditate, disponibilă pentru consultare pe site-ul https://apaprod.ro/ la butonul https://apaprod.ro/societati-acreditate/

Pezentul Acord se emite în cazul solicitărilor de proiectare pentru branșamente apă și/sau contorizări individuale la condominii.

Documentele necesare pentru obținerea Acordului de Principiu pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com .

Eliberarea unui acord de stationare a operatorilor de transport pentru curse regulate speciale

Procedura pentru emiterea acordului pentru ocuparea temporara a domeniului public.

Eliberare acord prealabil pentru amplasarea şi/sau execuția de lucrări în zona drumurilor judeţene pentru construcții (inclusiv accese, refugii auto, parcări, depozite, hale, stații de distribuție carburanți, fabrici, vulcanizări, spălătorii auto, hoteluri, moteluri, popasuri turistice, spaţii comerciale, magazine, parcări, locuințe, garaje, anexe gospodărești, etc.).
Documentaţia depusă pentru eliberarea acordului prealabil va fi întocmită, semnată şi verificată de un inginer de specialitate (inginer de drumuri), şi vizată de un verificator proiecte drumuri atestat M.L.P.A.T.

Eliberare acord prealabil pentru amplasarea panourilor publicitare în zona drumurilor judeţene.
Notă:
În funcție de situația din teren, Direcţia Judeţeană de Administrare a Drumurilor şi Podurilor Iaşi poate solicita completarea documentației cu alte piese scrise sau desenate, în afară de cele specificate la secţiunea \"Documente necesare\", de la caz la caz.
Acord pentru eliberarea accordului de protecție civilă faza PUD.

Cumpărături 1 la 20 a 4307

Autorități publice
Aveți nevoie de ajutor?
Instituții europene
roepas.ro
© 2024 roepas.ro